A weboldal próbaüzemben üzemel. Kérjük szíves megértését az esetlegesen felmerülő kellemetlenségek miatt!
Bejelentkezés Regisztráció
Kosár (0)
Telefon: +36 1 256 1174, +36 1 256 1944 | 24h mentés esetén: +36 70 931 80 35
Gyorskereső

A 74-es csapat

A "74-es csapat" - Balogh József, Csíki Gergő, Lukács Péter, Veress Péter


"1998-óta évente rendezi meg a MEK (Motorbarátok Egylete Karcag) a kunmadarasi 24 órás Veterán Megbízhatósági rendezvényt. Az alapgondolat egy "körpályán" 24óra alatt a szükséges kiállásokkal (szerelés, tankolás, pilótacsere) minél több kör megtétele. Sokat változott az évek alatt a szabályzat és a résztvevő csapatok is, de az alapfeltétel az 1975 előtti gyártású motorkerékpár és a maximum 250cm3 nem változott, igaz az elején volt néhány kivétel. Jelenleg 5 kategóriába lehet sorolni a járműveket: M1 - magyar gyártmányú egyhengeres (pl.: Pannonia T1, T5, P10, P12), M2 - magyar gyártmányú kéthengeres (Pannonia P20, P21), K1 - keleti egyhengeres (MZ ES, ETS, TS, Jawa), K2 - külföldi kéthengeres (Honda CB, Yamaha RD) és É - kategória, mint Épített. Mi ebbe a sorozatba 2004-ben kapcsolódtunk be segítőként/versenyzőként Lipcsei Pál csapatába. Pannónia P20-al versenyeztünk 2009-ig igen szép eredményekkel. A 2010es évre már nem volt tervben a futam, így négyen összefogtunk, hogy saját építésű motorral éljük át a 24órás megpróbáltatást. A választás egy 1974-es MZ TS 250-re esett. Ez a motor egy megbízható, jól szerelhető, viszonylag olcsón fenntartható versenyképes gép. Mikor már kezdett összeállni, előjött a gumiprobléma. Mivel erősen korlátozott a költségvetésünk, szponzorok után kellett néznünk. Szerencsére az egyetlen válaszadó a Strausz Kft. volt Strausz Gergely személyében. Gördülékenyen létrejött a megállapodás és néhány hét múlva már el is koptak a gumik a madarasi betonon. Ez nagy örömünkre már harmadik éve ismétlődik.

Idén kategóriánkban 2. összetettben pedig 6. helyezést sikerült elérnünk. Reméljük 2013-ban is rajthoz tudunk állni!

Ezúton is köszönjük a Strausz Kft-nek támogatását, ami nagyban hozzásegített bennünket az elért eredményekhez!


Balogh József, Csíki Gergő, Lukács Péter, Veress Péter"

Continental ajánlott szakszervíz Michelin ajánlott szakszervíz Conti 360 Truck Force Goodyear

Hírek

Milyen gumit vegyek a bringára?

Kerékpárgumiból ma méretben, jellegben, minőségben és árban is hatalmas a választék, és a profik nem várják meg, hogy elöregedjen a gumi a biciklijükön.

2017. május 10.
Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium ny...

Fölényesen, 51 versenytársát megelőzve győzött a Continental PremiumContact™ 6

2017. április 19.
Itt a tavasz, indul a motorszezon!

Felkészültünk a szezonra, kibővített motorgumi választékunkkal szeretettel várjuk!

2017. március 21.
Így néz ki a használt és új téligumi tapadása nedves...

A mai cikkünkben bemutatunk egy táblázatot, amely egyértelműen igazolja, hogy mekkora a tapadási felülete a használt és új gumiknak, nedves útszakaszon.  

2016. november 15.
Önjavító abroncs - ContiSeal™

A ContiSeal™ abroncs abban tér el egy normál gumiabroncstól, hogy a belső oldalán válltól vállig egy ragadós és viszkózus réteg található.

2016. október 13.
Összes hír