A strauszgumi.hu webáruház szolgáltatásai
A webáruházban elérhető szolgáltatások jelentős része regisztráció nélkül is elérhető minden felhasználó számára. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre a Felhasználási Feltételekben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult. A webáruházban a regisztrációhoz egy elektronikus levelezési címet, mint egyedi azonosítót szükséges megadni, amelyre ellenőrző, belépési kódot küldünk. Egy e-mail címhez egy ellenőrző kód tartozik. A webáruház használata során a belépési kód és az e-mail cím együttesen azonosítja a felhasználót, ezek együttes használatával lehet belépni az oldalra.
Regisztráció
A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Egy előzetes adatbekérőt (kötelezően megadandó egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím, vezeték- és keresztnév, mobiltelefon) követően a regisztráció elkészül, a rendszer által generált jelszavat tartalmazó e-mailt küldünk a megadott e-mail címre.
Megrendelés, vásárlás
Megrendelés feladására a webáruházban a kosár használatával van lehetőség. A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba helyez” link használatával teheti kosarába. A kosár tartalmának módosítására a „Rendelés áttekintése” linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a kosár tartalma módosítható, törölhető. A megjelenő összegző oldalon ellenőrizhető a megrendelés feladása előtt az adott rendelés, módosítható a számlázási és szállítási cím, kiválasztható a fizetés és a szállítás módja, valamint megjegyzés fűzhető a megrendeléshez. Az összegző oldalról a „Vásárlás folytatása” linkre kattintást követően ismét módosítható a kosár tartalma. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a „Rendelés véglegesítése” linkre kattintást követően kerül sor. A megrendelés elküldése után a tranzakciós azonosítóval együtt automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés rögzítéséről, a megrendelés teljesítésének feltételeiről. Az automatikus válaszlevél elküldését követően kollégánk kapcsolatba lép a megrendelővel e-mailben, vagy telefonon. A továbbiakban a vásárló a tranzakciós azonosító alapján érdeklődhet megrendeléséről. Kérjük, amennyiben nem kapja meg a megrendelésének rögzítését igazoló automatikus e-mailt a megrendelés véglegesítésétől számított 1 órán belül, vagy az azt követő, a megrendelés elfogadását jelentő e-mailt, melyet kollégánk küld az automatikus e-mail elküldésétől számított 2 munkanapon belül, keressen fel bennünket a megadott elérhetőségek valamelyikén!
Fizetési és szállítási feltételek
Vásárlóink számára a személyes átvétel lehetősége mellett közreműködőnk általi kiszállítási szolgáltatást is ajánlunk Magyarország területén (külföldre történő szállítási igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot).
A megrendelt termék ellenértéke az alábbi módokon egyenlíthető ki:
A megrendelt terméket előzetes jelzés alapján telephelyeinken is átveheti (gumiabroncs, keréktárcsa vagy egyéb termék vásárlása esetén akár további szolgáltatások igénybevétele mellett):
Strausz Kft. Központi telephely
Cím: 1172 Budapest, Vidor u. 3.
Telefonszám: +36 1 256 1174
Nyitva: hétfő-péntek: 8.00-17.00
Strausz Kft. személy műhely
Cím: 1173 Budapest, Pesti út 1.
Telefonszám: +36 1 256 5829
Nyitva: hétfő-péntek: 8.00-17.00, szombat 8.00-12.30
A megrendelt termékeket és szolgáltatásokat a megrendelést követően küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesítjük.
Kiszállítási szolgáltatás választása esetén a megrendelés napján 11 óráig leadott, azonnali raktárkészleten található megrendelések jellemzően a következő munkanapon kerülnek kiszállításra, míg ettől eltérő esetben a megrendelést követően felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval e-mailben, vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.
A fuvardíjat a vásárló viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kiszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a vásárló a második rendelés leadásakor jelzi, és erre a visszajelzésünk alapján még van lehetőség, összevonjuk a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
A szállítási díj változtatásának jogát fenntartjuk, de a módosítás a strauszgumi.hu oldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Nagyméretű termékek (pl. mezőgazdasági, ipari abroncsok) kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra.
Amennyiben a megrendelt áru kiszállítását végző közreműködő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy értesítést hagy, és egy új időpontban ismét megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja.
Vásárlóinktól azt kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizzék és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt szíveskedjenek aláírni, ezt követően ugyanis a hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben a termékről felbontás után a kiszállítást végző közreműködő cég alkalmazottjának jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a szavatossági szabályoknak megfelelően kezeljük (Általános Szerződési Feltételek 5. pont). Ebben az esetben a vásárló a sérülést a kiszállítást végző közreműködő cég alkalmazottja által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
A kiszállítás munkanapokon reggel 8.00 és délután 17.00 óra között történik, ezért kérjük olyan szállítási címet adjanak meg, ahol Önök, vagy megbízottjuk a megrendelt terméket át tudja venni ezen időpontok között is. Meghatározott órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni, illetve a közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.
Kiszállítás díjai:
A szállítás ára a termék súlyától függ a 24H futárszolgálat árai alapján.
Az ünnepek alatt az alábbi nyitvatartással várunk titeket:
2024. December 23."Az új BestDrive szerviz nem csupán egy műhely, hanem egy hely, ahol az autósok teljes körű megoldásokat találnak. Az ügyfeleink biztonsága és elégedettsége számunkra a legfontosabb, ezért prémium szolgáltatásokkal é...
2024. October 03.Mostantól a Vidor utca 8. alatt várunk titeket, a saját telephelyünkön.
2024. September 16.Tekintse meg ünnepi nyitvatartásunkat!
2022. December 09.Fölényesen, 51 versenytársát megelőzve győzött a Continental PremiumContact™ 6
2018. April 19.A kosara jelenleg üres.