A weboldal próbaüzemben üzemel. Kérjük szíves megértését az esetlegesen felmerülő kellemetlenségek miatt!
Bejelentkezés Regisztráció
Kosár (0)
Telefon: +36 1 256 1174, +36 1 256 1944 | 24h mentés esetén: +36 70 931 80 35
Gyorskereső

Vásárlási és szállítási feltételek

A strauszgumi.hu webáruház szolgáltatásai

A webáruházban elérhető szolgáltatások jelentős része regisztráció nélkül is elérhető minden felhasználó számára. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre a Felhasználási Feltételekben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult. A webáruházban a regisztrációhoz egy elektronikus levelezési címet, mint egyedi azonosítót szükséges megadni, amelyre ellenőrző, belépési kódot küldünk. Egy e-mail címhez egy ellenőrző kód tartozik. A webáruház használata során a belépési kód és az e-mail cím együttesen azonosítja a felhasználót, ezek együttes használatával lehet belépni az oldalra.



Regisztráció

A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Egy előzetes adatbekérőt (kötelezően megadandó egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím, vezeték- és keresztnév, mobiltelefon) követően a regisztráció elkészül, a rendszer által generált jelszavat tartalmazó e-mailt küldünk a megadott e-mail címre.



Megrendelés, vásárlás

Megrendelés feladására a webáruházban a kosár használatával van lehetőség. A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található „Kosárba helyez” link használatával teheti kosarába. A kosár tartalmának módosítására a „Rendelés áttekintése” linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a kosár tartalma módosítható, törölhető. A megjelenő összegző oldalon ellenőrizhető a megrendelés feladása előtt az adott rendelés, módosítható a számlázási és szállítási cím, kiválasztható a fizetés és a szállítás módja, valamint megjegyzés fűzhető a megrendeléshez. Az összegző oldalról a „Vásárlás folytatása” linkre kattintást követően ismét módosítható a kosár tartalma. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a „Rendelés véglegesítése” linkre kattintást követően kerül sor. A megrendelés elküldése után a tranzakciós azonosítóval együtt automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés rögzítéséről, a megrendelés teljesítésének feltételeiről. Az automatikus válaszlevél elküldését követően kollégánk kapcsolatba lép a megrendelővel e-mailben, vagy telefonon. A továbbiakban a vásárló a tranzakciós azonosító alapján érdeklődhet megrendeléséről. Kérjük, amennyiben nem kapja meg a megrendelésének rögzítését igazoló automatikus e-mailt a megrendelés véglegesítésétől számított 1 órán belül, vagy az azt követő, a megrendelés elfogadását jelentő e-mailt, melyet kollégánk küld az automatikus e-mail elküldésétől számított 2 munkanapon belül, keressen fel bennünket a megadott elérhetőségek valamelyikén!


Fizetési és szállítási feltételek

Vásárlóink számára a személyes átvétel lehetősége mellett közreműködőnk általi kiszállítási szolgáltatást is ajánlunk Magyarország területén (külföldre történő szállítási igény esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot).

A megrendelt termék ellenértéke az alábbi módokon egyenlíthető ki:

  • Telephelyünkön történő személyes átvétel esetén előre utalással
  • Telephelyünkön történő személyes átvétel esetén készpénzzel
  • A megrendelt kiszállítási szolgáltatás esetén előre utalással
  • A megrendelt kiszállítási szolgáltatás esetén utánvéttel (ekkor a rendelés és a kiszállítás díján felül az utánvéthez kapcsolódó készpénzkezelési díjat is a közreműködő kiszállító részére kell megfizetni, ebben az esetben kizárólag készpénzes fizetés lehetséges)

 

A megrendelt terméket előzetes jelzés alapján telephelyeinken is átveheti (gumiabroncs, keréktárcsa vagy egyéb termék vásárlása esetén akár további szolgáltatások igénybevétele mellett):

Strausz Kft.

Cím: 1172 Budapest, Vidor u. 3.
Telefonszám: +36 1 256 1174
Nyitva: hétfő-péntek: 8.00-17.00

Strausz Kft.

Cím: 1173 Budapest, Pesti út 1.
Telefonszám: +36 1 256 5829
Nyitva: hétfő-péntek: 8.00-17.00, szombat 8.00-12.30



A megrendelt termékeket és szolgáltatásokat a megrendelést követően küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesítjük.

Kiszállítási szolgáltatás választása esetén a megrendelés napján 11 óráig leadott, azonnali raktárkészleten található megrendelések jellemzően a következő munkanapon kerülnek kiszállításra, míg ettől eltérő esetben a megrendelést követően felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval e-mailben, vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A fuvardíjat a vásárló viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kiszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a vásárló a második rendelés leadásakor jelzi, és erre a visszajelzésünk alapján még van lehetőség, összevonjuk a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.

A szállítási díj változtatásának jogát fenntartjuk, de a módosítás a strauszgumi.hu oldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Nagyméretű termékek (pl. mezőgazdasági abroncsok) kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra.

Amennyiben a megrendelt áru kiszállítását végző közreműködő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy értesítést hagy, és egy új időpontban ismét megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja.

Vásárlóinktól azt kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizzék és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt szíveskedjenek aláírni, ezt követően ugyanis a hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Amennyiben a termékről felbontás után a kiszállítást végző közreműködő cég alkalmazottjának jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket a szavatossági szabályoknak megfelelően kezeljük (Általános Szerződési Feltételek 5. pont). Ebben az esetben a vásárló a sérülést a kiszállítást végző közreműködő cég alkalmazottja által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

A kiszállítás munkanapokon reggel 8.00 és délután 17.00 óra között történik, ezért kérjük olyan szállítási címet adjanak meg, ahol Önök, vagy megbízottjuk a megrendelt terméket át tudja venni ezen időpontok között is. Meghatározott órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni, illetve a közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek.


Kiszállítás díjai:

A szállítás ára a termék súlyától függ a GML futárszolgálat árai alapján.

 

 

 

 


 

 

Cégadatok

Continental ajánlott szakszervíz Michelin ajánlott szakszervíz Conti 360 Truck Force Goodyear Miért Michelint?

Hírek

Ünnepi nyitvatartás

Tekintse meg ünnepi nyitvatartásunkat!

2017. December 18.
Milyen gumit vegyek a bringára?

Kerékpárgumiból ma méretben, jellegben, minőségben és árban is hatalmas a választék, és a profik nem várják meg, hogy elöregedjen a gumi a biciklijükön.

2017. May 10.
Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium ny...

Fölényesen, 51 versenytársát megelőzve győzött a Continental PremiumContact™ 6

2017. April 19.
Itt a tavasz, indul a motorszezon!

Felkészültünk a szezonra, kibővített motorgumi választékunkkal szeretettel várjuk!

2017. March 21.
Így néz ki a használt és új téligumi tapadása nedves...

A mai cikkünkben bemutatunk egy táblázatot, amely egyértelműen igazolja, hogy mekkora a tapadási felülete a használt és új gumiknak, nedves útszakaszon.  

2016. November 15.
Összes hír