A weboldal próbaüzemben üzemel. Kérjük szíves megértését az esetlegesen felmerülő kellemetlenségek miatt!
Telefon: +36 1 256 1174, +36 1 256 1944 | 24h mentés esetén: +36 70 931 80 35
Gyorskereső
Vissza az előző oldalra

Sava 315/60R22.5 Orjak 5 M+S 3PMSF 152L

Alapvető jellemzők:
Kategória Teherautó
Gyártó Sava
Abroncs méret 315/60R22.5
Sebességindex L
Terhelési index 152
Gyári cikkszám 570669
Gördülési ellenállás D
Nedves tapadás B
Zaj (decibel) 75
Zajszintjel száma B
Vissza az előző oldalra
1-2 munkanap

Ezt az árat 36 darabig tudjuk garantálni.

Bruttó termékár:
238 094 Ft / db

Hasonló termékek

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Uniroyal

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Hankook

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Continental

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Michelin

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Semperit

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

 

Kategória: Teherautó

Gyártó: Michelin

Abroncs méret: 315/60R22.5

Sebességindex: L

Terhelési index: 152

Continental ajánlott szakszervíz Michelin ajánlott szakszervíz Conti 360 Truck Force Goodyear Miért Michelint?

Hírek

Ünnepi nyitvatartás

Tekintse meg ünnepi nyitvatartásunkat!

2022. December 09.
Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium ny...

Fölényesen, 51 versenytársát megelőzve győzött a Continental PremiumContact™ 6

2018. April 19.
Itt a tavasz, indul a motorszezon!

Felkészültünk a szezonra, kibővített motorgumi választékunkkal szeretettel várjuk!

2018. March 21.
Így néz ki a használt és új téligumi tapadása nedves...

A mai cikkünkben bemutatunk egy táblázatot, amely egyértelműen igazolja, hogy mekkora a tapadási felülete a használt és új gumiknak, nedves útszakaszon.  

2016. November 15.
Önjavító abroncs - ContiSeal™

A ContiSeal™ abroncs abban tér el egy normál gumiabroncstól, hogy a belső oldalán válltól vállig egy ragadós és viszkózus réteg található.

2016. October 13.
Összes hír